פוסטים באמנויות, תרבות ובידור Entertainment תרמילאים תקציביים בהונג קונג

תרמילאים תקציביים בהונג קונג

הראינו בהונג קונג במהלך מקלחת ברק דרמטית שהפעילה מעט סערה במטוס. הערפל והגשם הצפוף נראו כאילו הם לעולם לא יחלקו אבל אז טבלנו סוף סוף מתחת לענן הסערה האפור, שזכינו לנו עם נופים מדהימים של קו הרקיע של הונג קונג. הגענו לאי קוק צ’פ קוק, שם ממוקם שדה התעופה הבינלאומי, והעברנו אוטובוס לקולון. הרבה מהשיטה לא יכולנו לראות אף אחת מהנופים הפופולריים מחלונות האוטובוס מכיוון שהם היו ספוגים במים שהתרחשו מהשמיים כמו ברז. לבסוף התברר הגשם מספיק זמן כדי לראות את האורות הבהירים, דמויי הווגאס, שמאמצים את חזיונותיו של המטרופולין המשתרע.

קו הרקיע של הונג קונג מהמטוס שלנו

בדקנו את החדר הקטן שלנו ב- New Kowloon Hostel באחוזות מירדור. אני מניח שעלי לנקות מה “האחוזות” למי שמעולם לא היה בהונג קונג. הרבה לינה היא הרבה מעבר לתקציב של תרמילאים בהונג קונג, כך שהרבה מטיילים ומקומיים בוחרים לחיות או להשכיר חדר בתוך הבניינים העצומים האלה. ישנן שתי “אחוזות” באזור קובלון, אחוזות מיראדור, שם שהינו, ובאחוזות הצ’ונגינג. מבנים מתנשאים אלה מתהדרים למעלה מ 1800 חללים כל אחד מכל שלבי עובש וריקבון מגוונים.

החדר שלנו למעשה לא היה רע. אנשים מפחדים להאמין שכל החללים כאן הם רוכבים על חולדות, מכוסות עובש, אך במציאות ישנם רק מעט מיקומים המאפשרים למרחבים שלהם ליפול תחת התעללות כזו. בהרבה מה”מלונות “באחוזות יש חדרי אריחים נקיים, עם חדרי אמבטיה נהדרים ו- A/C, אך כל החללים חולקים את הריח המגניב הנפוץ שנראה שהוא נובע מהסדקים שבקירות והרצפה. החדר שלנו ב- New Kowloon היה הגון, אם מעוצב באופן מוזר, עם כמה מיטות צרות, A/C, חדר אמבטיה וחלון מבחוץ. אבל בחדר היה ריח מטומטם שנראה כאילו נעלם כשנפלנו את גיליונות הכריות והכריות לריחות כפות הרגליים למסדרון. אחרי החדר שלנו בביירות אנו יכולים כנראה להיות מרוצים בשכונת עוני.

חדר המקלחת הקטן ביותר באכסניה החדשה של Kowloon
החדר הראשון שלנו ב- New Kowloon Hostel

ישנו שינה טובה והתעוררנו בבוקר להתחיל את היום שלנו. להפתעתנו הגשם התבהר והשמש זורחת! היום הטוב ביותר לבדוק את קו הרקיע הפופולרי ואולי לטייל באותה מידה כמו ויקטוריה גובה כדי לראות נוף עירוני. ארזנו את החפצים שלנו והתכוננו לצאת ליום, אך עד מהרה גילינו שהחדר שלנו הוזמן למשך הלילה והם לא הצליחו לתת לנו עוד. הגענו במהלך זמן החג של יום העבודה בהונג קונג וזה הופך להיות עסוק ביותר. בילינו את השעתיים הבאות בגלישה נואשות באחוזות בחדר חסר חולדה שיכולנו להרשות לעצמנו. למרבה המזל מצאנו אחד שסופק בספר המדריכים שלנו ונבדק לבית הארחה הקוסמי. החדר לא היה נעים לאסתטי כמו קובלון חדש, אבל היה לו ריח של רוחבונים מלוכלכים אז היינו מאושרים. קוסמי גם סייע לנו למיין את ויזת סין שלנו שהצילה אותנו זמן רב בשגרירות. סוף סוף נאלצנו לצאת ולבדוק את העיר בסביבות השעה 11 בבוקר, ואז עננים כמה עננים עברו לגור והרסנו את האפשרויות שלנו לראות את השקפותיו של ויקטוריה שיא. עם זאת אין בעיה, יש כל כך הרבה מה להופיע בהונג קונג, פשוט בחרנו במפה ויצאנו לעיירה. ראשית פנינו ישירות לאי הונג קונג. אנשים מסוימים עשויים להיות המומים כי הונג קונג כוללת למעשה ארכיפלג קטן של 234 איים. בדקנו ארבעה בסך הכל אז אני מניח שאפשר לומר שיש לנו הרבה אצלה למצב האוטונומי הקטן הזה. קפצנו על המעבורת שעלתה לנו 2 דולר של הונג קונג בכרטיס התמנון ויצאנו אל פני המים הגליים של נמל ויקטוריה ולבסוף דרכו רגל על ​​האי הונג קונג עצמו.

קו הרקיע של האי הונג קונג מסירת מעבורת הכוכבים

פנינו ישירות לרמות האמצעיות המרכזיות, מערכת המדרגות המדרגות המקורה ביותר בעולם! בדרך כלל אתה פשוט קופץ ומתחיל את הטיפוס במעלה הגבעה, אם אתה רוצה ללכת לרחוב מסוים כדי לעשות קניות אתה פשוט יורד מהמנעות הנעות בשלט הכביש הנכון ולהמשיך בהליכה. זוהי למעשה שיטה ממש מדהימה (וקלה) לבדוק את האזור.

ניק במדרגות המדרגות האמצעיות

ירדנו במקדש וונג טאי סין כדי לבדוק כמה עיצוב ותרבות טאואיסטית סטנדרטית. המקדש היה מעניין, אך הניחוח של 4000 מקלות שריפת קטורת בסופו של דבר היה קצת מכריע, כך שעזבנו את המקדש כדי למצוא ארוחת צהריים. קיבלנו החלטה פשוט לעצור במסעדה העמוסה הראשונה שראינו, שבסופוחנות מרק. נהנו מהארוחה שלנו עם סן מיגל טעימה ונמוכה בעלות נמוכה (1 $), אני מניח שעדיין לא יצאנו מהפיליפינים.

MA & PA מבשלים כמה אטריות טעימות לארוחת הצהריים שלנו

לאחר מכן עברנו את הרכבת לאזור “אופנתי” בו נמצאים כל מרכזי הקניות וקניות אופנה גבוהה. האזור היה ממש נחמד, עסוק אבל נחמד. הייתה מוסיקה ברחובות, ותערוכת אמנות מסלולי טיול עם עוני שהיו די מרגשים. מעדנו גם בשוק רחוב מלחיץ במיוחד בו הם מכרו הכל מלובסטר ועד אוזני חזירים. קטע הדגים של השוק היה מעניין במיוחד, היו להם כל מיני פריטי אוקיינוס ​​לבחירה. בשלב זה היינו די מותשים, הלכנו באופן קבוע במשך 6 שעות והיינו מוכנים למנוחה, אז חזרנו לחדר קצת.

דגים ורכיכה טריים לקנות בשוק

אחרי צינון של 30 דקות החוצה, לבשנו את גבולות האריחים הצפופים והלבנים של החדר הקוסמי שלנו, אז יצאנו שוב. הפעם כדי לראות אם נוכל להשיג לעצמנו שולחן במסעדה הכי יקרה של מישלן בכיכובו בעולם. כל אדם שמבין על גורדון רמזי, או שיש לו את רשת המזון בבית, מבין שהכוכב של מישלן הוא המדריך הכי מירב לאוכל עדין בינלאומי. הגענו לטים הו הוואן רק כדי לראות שורה של 20 סועדים פוטנציאליים לערך. נראה כאילו נחכה זמן מה, אבל למרבה המזל הפנים המבולבלות שלנו והעור הלבן קיבלו אותנו (ושני התיירים האחרים שחיכו) לחזית הקו. קנינו ברחוב בזמן שחיכינו בתיבות מתקתקות שהיו צמודות לדמויות סיניות בלתי ניתנות לפירעון. למרבה המזל גברת מקומית שחיכתה גם היא בתור, סיפקה לנו תיאור קצר של הכלים ונכנסנו למסעדה בטוחים שעשינו כמה בחירות טובות. התיישבנו ועד מהרה לאחר מכן, השולחן שלנו היה מכוסה במנות שונות ומאדות ומאדות.

ליהנות מסכום דים סאם

לחמניות מנגל חזיר טעים במסעדת כוכב מישלן
חלקם היו כופתאות, חלקם היו דים סאם, חלקם היו אטריות וכולם היו טעימים. בהיותנו אחת ממנות האוכל הסיניות ה”אמיתיות “הראשונות שלנו, יתכן שלא הצלחנו לקבוע אם זה ראוי לכוכב מישלן או לא, אבל זה לא משנה, האוכל היה קליל, טעים וניתן למענג. השארנו את המסעדה ממולאת עד אפס מקום, אפילו היינו צריכים להשאיר קצת אוכל על השולחן, וכל הארוחה עולה פחות מ- 8 $ לשנינו! עכשיו אנחנו יכולים לומר שהיינו במסעדה בכיכובו של מישלן, ומכיוון שהטיפינג מנוגד לתרבות המקומית, אנחנו יכולים לומר שלא אפילו לא טיפנו. גורדון רמזי אוכל את הלב שלך.

סימן מצחיק!

אטריות מטוגנות עם וונטונים

ניק אוכל בחנות אטריות רחוב
שריפת קטורת במקדש הבודהיסטי

כמו הפוסט הזה? להצמיד אותו!

הצהרת אחריות: עזים בדרך היא שותפה באמזון וגם שלוחה עבור כמה קמעונאים אחרים. זה מציין שאנו מרוויחים עמלות אם תלחץ על קישורים בבלוג שלנו ורוכשים מאותם קמעונאים.